"Sinds ik een email-nieuwsbrief verzend, heb ik de commerciële band met mijn klanten echt wel kunnen verstevigen. Zeker met klanten die ik weinig of nooit zie !"

homme-barbu

Resultaten vergelijken

Na het verzenden van een nieuwsbrief ontving je tot nu toe een gedetailleerd verzendrapport in PDF-formaat, met daarin diverse interessante resultaten en ratio's van de verzonden campagne.  Maar is een openratio van 35%, of een klikratio van  20%, een goed, middelmatig of slecht resultaat ?

Onze abonnees kunnen vanaf nu hun resultaten vergelijken met die van hun collega's, en zo permanent nakijken of ze zich op bepaalde punten nog kunnen verbeteren.  Het zijn de resultaten van de 25 laatst verzonden BrokerMail campagnes, in real-time bijgewerkt, die we hen daarvoor presenteren.

Ontdek de resultaten van de laatste 25 Brokermail-campagnes die door onze abonnees verzonden werden.


 

AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

Klikverdeling in beeld

Na het versturen van je nieuwsbrief met Brokermail, kon je vroeger reeds een aantal nuttige rapporten consulteren, zoals een globaal PDF-rapport, de lijst van de personen die op een welbepaalde link geklikt hebben, de uitschrijvingen, enz.

Sinds kort werd een nieuw rapport toegevoegd aan de reeks, met name eentje waarmee je visueel de verdeling ziet van alle kliks die je nieuwsbrief ontvangen heeft. Dit maakt het makkelijk om een hitparade van de meest gelezen artikels samen te stellen en te begrijpen wat voor inhoud je klanten het meest appreciëren.

Hieronder een schermafbeelding van dergelijk rapport dat opgevraagd kan worden via de homepagina van je BrokerMail account.

Klik op de afbeelding om hem te vergroten.

robijn

AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

Wenskaarten 2012

Van 1 december 2011 tot eind januari 2012 kunnen onze abonnees hun eindejaarswensen versturen via de Brokermail interface.

Dit jaar bieden we de keuze uit 3 modellen van electronische kaarten die u hieronder kan ontdekken. De tekst is natuurlijk perfect personaliseerbaar en de verzending mag in één of in verschillende keren gebeuren. De prijs bedraagt 0,03 € + BTW per verstuurde kaart. De facturatie gebeurt eind januari 2012, voor een minimumberdag van 10,00 € + BTW.

Nog een reden dus om u op BrokerMail te abonneren, mocht dit nog niet het geval zijn.

Klik op de afbeeldingen hieronder om ze te vergroten.

model-1 model-2

model-3

AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

BRIO goes BrokerMail ...

logo_brio4youBinnenkort zullen de gebruikers van BRIO en BRIOplus heel makkelijk gegevens kunnen uitwisselen tussen hun beheerssoftware en BrokerMail.

De verbinding tussen BRIO en BrokerMail maakt het mogelijk om vanuit BRIO rechtstreeks mailinglijsten -die in de module 'Rapporten en Selecties' aangemaakt werden- door te zenden naar BrokerMail. En wanneer een nieuwsbrief vanuit BrokerMail verzonden wordt, hoeven de uitschrijvingen niet meer manueel verwerkt te worden in de BRIO klantenfiches. Een eenvoudge muisklik volstaat immers om de uitschrijvingen automatisch in BRIO te integreren vanuit BrokerMail.

Geïnteresserd ? Stur dan een email naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.  om deze functionaliteit zowel in BRIO als BrokerMail te activeren, zodra ze beschikbaar is. 

AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

Wat BrokerMail gebruikers verkiezen ...

Hieronder enkele gebruikersstatistieken die tonen wat de voorkeuren zijn van de Brokermail abonnees op het vlak van nieuwsbrief-opmaak:

Keuze van template (nieuwsbriefmodel)

  • 34% verkiest het model met foto's links van de artikels
  • 26% gaat voor het model met foto's rechts van de artikels
  • 40% houdt het bij het model zonder foto's

picsleft picsright nopics

Brocom logo en social media

  • 20% van de abonnees gebruikt het Brocom logo in het editoriaal van hun nieuwsbrieven, 39% verkiest een persoonlijke foto
  • 30% van de begruikers hebben de socila media links geactiveerd op de landingspagina's

brocom socmedia

Kleurschema en positionering van de kantoorgegegevens

  • 28% heeft een eigen kleurschema samengesteld
  • 90% plaatst de kantoorgegevens bovenaan de nieuwsbrief

En u ? Wat zijn uw voorkeuren ?

 


AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

Nieuw Brocom logo

brocomnlOp 7 september 2011 stelde Brocom de nieuwe positionering voor inzake Promotie van de Makelaar in Verzekeringen.

Eerder dan een naam ‘BROCOM’ mee te promoten spreekt men voortaan onmiddellijk en alleen over ‘Makelaar in verzekeringen’. Op deze manier wordt een sterke profilering van het grootste distributiekanaal in België, de Makelaar in verzekeringen, bewerkstelligd.

Deze herpositionering gaat gepaard met een nieuw jong, fris logo. Voor de consument is er een intuïtief aanvoelen van zekerheid dat er iemand is die zijn noden en waarborgen checkt!  Het dragen van het nieuwe logo blijft natuurlijk gereserveerd voor de partners van Brocom.

nieuw Brocom logo

Dit nieuw logo is nu ook in BrokerMail geïntegreerd, zodat het makkelijk in het editoriaal van elke nieuwsbrief kan opgenomen worden. Zie voorbeeld hiernaast (klik om te vergroten):

AddThis Social Bookmark Button
E-mailadres Afdrukken PDF

Pagina 1 van 2

You are here: Blog
sikis hikayesi escort bayan escort istanbul escort istanbul